חפש בבלוג זה

יום ראשון, 31 בינואר 2010

אינטרקציה חברתית




"אז שוב, מה אמרת שאת עושה?"
(סבתא בוהן, מידי פעם)
אני מקנאה בערוץ 24 החדש. איזה כיף לו, באמת. מערוץ מדשדש, אי שם בסוף הממיר, אחרי ששרדתם את ערוצי הסרטים הגרועים ושידור חוזר מספר 767 של 'בנות גילמור', התגורר לו הערוץ הזה. עם הפקות מביכות, מנחים עילגים ותוכן לא ברור. עד שהגיעה קשת, הזכיינית הכי חזקה בישראל שמה את הז'יטונים הנכונים והפכה אותו לשלוחת פרסומות\תוכן שיווקי לירון אילן\בית חם ל"מה קשור" משגשג עם אולפנים שקופים והמון עידו רוזנבלום.

אוי, כמה אני רוצה שמישהו יניח עליי את הז'יטונים, או היורו, או ליש"ט (דולר זה מה זה פאסה). עזבו, שפשוט יניחו עלי משהו, נורא קר פה עכשיו. אפשר גם סתם ידיים חמימות. גם אני רוצה את הקשר עם הצופה או הקורא כמו שיש לערוץ 24. שישלחו לי אס.אמ.אסים, שיתקשרו לאולפן, שיבקשו לשאול את אייל גולן, בשידור חי: "מה לעזאזל חשבת לעצמך עם הקעקוע של הפרחות שעושים בגיל 17 באיזה דוכן מטונף באילת ולא בתחילת העשור הרביעי לחייך ועוד בעורף". גם אני רוצה אינטרקציה. ואת קשת. ועוד 10 סנטי' בגובה. אבל זה לא קשור עכשיו.

אז להפוך את הבלוג הזה לבית החם של המוסיקה המזרחית אני עוד לא מוכנה (אבל תנו לי שנה-שנתיים, ממילא לא תישאר פה מוסיקה אחרת בקרוב), אבל לחזק את הקשר עם הבוחר?

yes we can!

אז ככה זה הולך להיות. לקראת פוסט החמישים, שלשמחתי מתקרב בצעדי ענק הודות ליכולת שלי לזיין את השכל על כל דבר נתון בדבקות של מתפלל שיעי, הבוהן פונה אליכם, כן-כן, אתם הקוראים הנאמנים שאינם נמנים על בני משפחתי. כל השלושה.

"אז מה אנחנו צריכים לעשות?" אתם בטח תוהים. ובכן, כמו שאומרת ההגדה של פסח. פשוט לשאול. או יותר נכון (טון קריין רשמי ועליז, על גבול הפסיכוזה:)

"שלחו עוד היום שאלות למייל thepurpletoe@gmail.com על כל נושא שתרצו לקבל עליו תשובה. השאלות המשעשעות\רציניות\מפדחות\אידיוטיות\מעניינות ביותר ייענו בפוסט מיוחד, פוסט החמישים. בעל (או בעלת, אצלנו לא מפלים!) השאלה הטובה ביותר ייזכה בפרס! תיק ותקליט! של הביג'יס! או משהו שווה ערך לכך".

אזהרה: אין לשלוח שאלות הנוגעות לזהותה האמיתית של בוהן, כי בכל זאת אני צריכה שיהיה לי מה לחשוף בפוסט ה-100

אז יאללה, תקתקו על המקלדות, הכינו את המחברות ושלחו שאלות.

בשמחות

בוהן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מיאו, חתולה.