חפש בבלוג זה

יום שבת, 2 בינואר 2010

Let it be



"אז מה עשית בסילבסטר?"


יונתן שואל אותי ממקום מבטחו במזרח אירופה, מקפיץ קוקטייל וודקה מתפוחי אדמה וטופח על ישבנים בלונדיניים שמקשיבות לו בעיניים כלות בזמן שהוא מספר סיפורי גבורה צה"לים מה"Afsenaut, you know afsenaot? Is the most secret unit in the Israeli defense force. Only the very  best are coming to there".

"מה שאני עושה כל שנה" אני עונה לו, שומעת צחוק רקע שראוי לכל כיבוש סובייטי אפשרי,  "חוקן". והוא משתתק קצת ומהסה את הקהל שלו ("Be quiet for a minute, Its my comendor, maybe we have war and they need me") ומוריד את הקול באוקטבה או שתיים ואומר לי "בוהן, מה שלומך?"

"אני רוצה להיות נערת רוק" אני עונה לו "אבל אין דבר כזה" ושנינו צוחקים וזה נשמע בסדר.

ואני יודעת שזו תהיה שנה טובה יותר.
או לפחות מקווה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מיאו, חתולה.