חפש בבלוג זה

יום שישי, 18 בספטמבר 2009

סנוב, שנטובה כבר סימאסת?


"אין ספק, אם הייתי לסבית, לגמרי הייתי מתאהבת בך"

(עלמה, נותנת לי את המחמאה הכי גדולה שאפשר לשנה החדשה)


אדם הוא ניסיון חיים מצטבר. אמור לי מה אילו החלטות עשית במהלך הדרך ואגיד לך איך הגעת לעבודה ללא מוצא בשכר מינימום עם אישה ששונאת אותך.
כדי לנסות להבין את התהליך הפסיכולוגי המרתק הזה ומכיון שנמאס לי כבר לעשות דליט על כל האס.אמ.אסים של "שנה פוריה ומתוקה, מלאת חוויות כרימון", החלטתי לערוך רשימה של הבטחות לשנה הבאה. אתם מוזמנים לקרוא, לשנן ולתפוס אותי בסיבוב כשאני משקרת לעצמי.


1. השנה לא אוכל מגש פיצה שלם אחרי 12 בלילה

2. בכלל, השנה אמנע מפחמימות אחרי שמונה בערב.

3. השנה לא אוכל.

4. השנה לא אדחוף זקנות שהולכות לאט מידי לטעמי

5. השנה אעיר לערסים שמחליטים להשמיע בסלולרי שלהם את החדש של עידן יניב. בקול.

6. השנה אנסה להוריד את מדד הגזענות הפנימי שלי כלפי ערבים, אתיופים, רוסים, עובדי ציבור ואנשים טיפשים

7. השנה לא אכתוב טוקבקים מפרגנים לכתבות שלי בוואינט. בשביל זה יש חברות.

8. השנה אלמד לפרגן לבר רפאלי, נשימה עמוקה וזה עובר.

9. השנה אדלדל את הופעותיי בחדר מיון הדסה, נראה לי שנמאס להם מהדרמטיות שלי

10. השנה אבדוק את נקודות החן שלי. במקרה הזה, הגודל כן קובע

11. השנה לא אשתכר ואשלח הודעות זימה לאקס שלי ואז אתכחש אליהן בבוקר ("מה? גנבו לי את הסלולרי בפאב, אין לי מושג מה שלחו לך")

12. השנה אלך לישון רק אחרי שהדחתי את כל הכלים בכיור

13. ואפעיל את מכונת הכביסה

14. השנה לא אגנוב שוקולדים מאחותי הקטנה ואאשים את העוזרת

15. השנה אוותר על זכותי מלידה ואקנה כרטיסיית נסיעות של מבוגרים

16. השנה לא אהיה נחמדה ליחצ"נים ואז אקלל את האימ-אמא שלהם ברגע שאני מנתקת את השיחה (בעיקר כי כבר צצו תקלות בנוהל הזה, למשל ניתוק מאוחר מידי)

17. השנה אשמע את ההודעות בתא הקולי. נראה לי שכבר יש שם כמה מאות

18. השנה לא אתנשא על המוכרות בקסטרו. זו לא אשמתן

19. השנה אחמיא לחברות שיותר רזות ממני.

20. השנה אנסה להוציא רישיון נהיגה, בלי קורבנות בנפש

21. השנה אתרום לנזקקים. (ויצ"ו נחשב? כי מקבלים זיכוי)

22. השנה אפתח את ערכת הלימוד בצרפתית שקיבלתי לפני שנתיים מהאקס המיתולוגי

23. השנה אחכה יום שלם לפני שאענה על מיילים מעצבנים מהעורכת

24. השנה אעשה ציפורנים-שפם-גבות-מפשעה-רגליים-קצוות על בסיס חודשי ולא אחכה עד שמישהו יקרא לי ברחוב "היי! איש המערות!"

25. השנה אבקר יותר את סבתא, בעיקר את ארון האקססוריז שלה

26. השנה אמחזר. פלסטיק, לא רעיונות.

27. השנה אשתה פחות קפה, אוכל פחות שוקולד, אסניף פחות בשמים באפריל

28. השנה לא אתפתה למבצעי מכירות עלובים כמו "פריט שני ב- 25% אחוזי הנחה". בשבילי או 1+1 או כלום.

29. השנה לא אסנן שיחות מאמא.

30. השנה אלך לים. גם אם זה יעלה לי בחיי.

31. השנה אקנה בגד ים. גם אם זה יעלה לי בחיי.

32. השנה אעיר לחולירות ששמים רגליים על המושבים באוטובוס

33. השנה אתלונן לאגד שהעבירו את תחנת האוטובוס הקבועה שלי לכיוון גוש עציון

34. השנה, אמן סלה, אמצא לי דירה משלי

35. השנה לא אשמש בביטויים כמו אמן סלה, בעזרת השם, ברוך השם, סליחה

36. השנה אקרא "מאמי" רק למי שאינני זוכרת את שמו

37. השנה אסדר את אוסף הנעליים שלי ואתרום את אלו שלא נעלתי יותר משנה.

38. בעצם, אחשוב לתרום את אלו שלא ננעלו מעל חמש שנים ועלו פחות מחמישים שקל.

39. חוץ מהאדומות מהלכה. הן יקברו איתי.

40. השנה לא אעליב ערסים בפייסבוק. זו לא אשמתם שלא הקפידו איתם על בית ספר יסודי

41. השנה אשאיר טיפ של יותר מ-12% למלצריות שעשו עבודה טובה. אם אמצא כאלו.

42. השנה אקרא גם את מדורי הכלכלה ולא רק את מדורי הצרכנות.

42. השנה אקרא גם כמה מהמגזינים שגודשים לי את השולחן ולא רק אדפדף בתמונות.

43. השנה אבקש העלאה במשכורת. באסרטיביות, בעדינות תקיפה, בשכנוע עצמי עמוק. אולי אשלח מייל אנונימי.

44. השנה אתחיל להאמין במשהו רוחני יותר מזארה

45. השנה אחשוב ברצינות על עוד תואר

46. השנה אלמד לבשל

47. השנה אפסיק להשלות את עצמי שאלמד לבשל

48. השנה אלמד לאהוב את תל אביב

49. השנה לא אנסה להתאבד באמצעות כרטיס האשראי

50. השנה לא אתאהב בגבר שלא מתאים לי

51. השנה אסלח לעצמי ששוב התאהבתי בגבר שלא מתאים לי

52. השנה אכתוב סדרה קומיניקטיבית, מסחרית ומשעשעת.

53. ואז אגנוז אותה, כי ככה גאונים עושים

54. השנה אנסה להיות חברה טובה יותר ואקשיב לה, לא רק אתלונן על מצבי

55. השנה לא אקנה עוד נעליים

56. השנה אשקיע בחזייה טובה

57. השנה לא אתכנן את מסיבת המאה ביום ההולדת שלי ואז אתאכזב קשות כי היא קטנה יותר מחגיגות החמישים של המלכה אליזבת

58. השנה אשפוט אנשים לחומרה רק אחרי שהם פותחים את הפה

59. השנה אנסה להגיע בזמן לפגישות ולא להמציא "פקקים חמורים" "פיגועים" ו"המג"בנים הקימו מחסום בדרך חברון"

60. השנה אעמוד בדד ליין

61. השנה אבקר בברצלונה, מילאנו וניו יורק. אני מתגעגעת

62. השנה אערוך מנוי בספרייה הציבורית

63. השנה ארשם למכון כושר וממש אנסה להגיע לשיעורים. לפחות לאחד. בשנה.

64. השנה אנסה לכתוב יותר על סופרים, קולנוענים, משוררים ואמנים ופחות על בלונדיניות מריאליטי

65. השנה אפסיק להשתמש במילה הפרסית היחידה שאני זוכרת (ג'ונם) ליד מוכרי הנעליים ביפו בתקווה להנחה

66. השנה לא אשלח למישהו אס.אמ.אס כי אני לא רוצה לדבר איתו, פשוט לא אדבר איתו.

67. השנה אחזיר טלפונים בזמן. ובזמן אני מתכוון שבוע עבודה סטנדרטי.

68. השנה לא אזמין באינטרנט פריטים שאין לי אומץ ללבוש (פלטפורמות פייטים כסופות, מידה 36, כחדשות, מי מעוניין?)

69. השנה אשתדל לא להתגעגע למי שלא מגיע

70. השנה לא אשקר למתרימים של האגודה למלחמה בסרטן ואומר להם שתרמתי כבר במשרד. פשוט לא אפתח להם את הדלת.

71. השנה אראה את כל תוכניות הטלוויזיה שהצטברו לי על המחשב

72. השנה אפסיק להוריד תוכניות טלוויזיה מהאינטרנט. זה לא חוקי ופוגע בזכויות יוצרים!

73. השנה אכתוב מאמר "למה חשוב להוריד תוכניות טלוויזיה מהאינטרנט וכיצד זה מסייע לזכויות יוצרים"

74. השנה אטמין גלולות השמנה בקייטרינג של הפקות האופנה

75. השנה לא אשנה את הסטטוס במסנג'ר ל"לא נמצאת" כשאני בעצם שם.

76. השנה אתחזק את הטוויטר שלי. עידכונים מהשירותים בקרוב.

77. השנה אהיה יותר סבלנית למשפחה שלי, גם ככה לסבול אותי זה מכה

78. השנה אתרום שלושה שקלים לקבצן בבן יהודה במקום לצעוק עליו "מצא עבודה!"

79. השנה לא אצעק על הדוס בצומת פת, עם כוס התרומות "מה אתה עשית בצבא? כי אני הייתי לוחמת חי"ר!!"

80. השנה לא אכוון את כל השעונים המעוררים בבית לשעה אחת מוקדם יותר. זה לא הצחיק אותם בפעם הקודמת.

81. השנה אגיע לשידור חוזר של בנות גילמור ואמשיך לזפזפ

82. השנה לא אשתה כמות אלכוהות המסוגלת לעוור פיל בוגר ואדע את גבולותיי

83. השנה אתייק באופן מסודר את כל תלושי המשכורת, ביטוח לאומי ופנסיה כדי שאוכל למצוא אותם בעתיד.

84. השנה לא אאיים בכריתת גפיים על הפקידה בביטוח לאומי. זו לא אשמתה.

85. השנה לא אתקשר לאקס המיתולוגי רק כדי לכעוס עליו שהוא לא מספיק מתגעגע אלי.

86. השנה לא אגיד לכולם שיהיו בשקט כי אני עובדת ואז אגלוש בבלוגים של אופנה מחו"ל.

87. השנה אפתח התמכרות חיננית ומקסימה כמו עזרה לזולת או עשיית סמים.

88. השנה לא אשתמש במילה "כאילו" כמילת קישור במשפט

89. השנה אשתדל לקום לפני השעה 10 בבוקר.

90. השנה אזכור את ימי ההולדת של כולם, ביום המיועד ולא שבוע אחרי

91. השנה אהיה חזקה ולא אסכים לשלם 598 ש"ח על מסיבת רווקות מעפנה.

92. השנה לא אוכל עוגיות אוריוס לארוחת בוקר

93. השנה לא אקנה כובעי לוויה שחורים עם רשת משנות ה-40. יש אובססיה ויש אובססיה לא שימושית.

94. השנה אענה לפרחה שתגיד לי "מה, כבר פורים?" אחרי שאשוטט בעיר עם כפפות עד המרפק

95. השנה אלך ליותר מסיבות, אצא ליותר פאבים, אסעד ביותר מסעדות ואהנה מהחיים

96. השנה לא אכתוב כלום בגנות קאווה. או הנשים ששותות אותה

97. השנה לא אלך לאיבוד בעיר זרה ואלמד להשתמש במפה

98. השנה אפעל נגד הכיבוש.

99. השנה אהיה אסירת תודה על כל הדברים שיש לי. בוהן סגולה למשל.

100. השנה, אקווה שהיא תהיה יותר טובה מהקודמת.


נתראה אחרי הגשר ובשמחות


בוהן




3 תגובות:

  1. מדהימה שלי,

    הנה עוד מחמאה -

    הוספתי אותך למועדפים!

    השבמחק
  2. הורסת אותי כמו כל פוסט!
    יאללה, אמן!

    השבמחק
  3. ואו, בהחלט מזדהה עם כמה וכמה מאלו.

    השבמחק

מיאו, חתולה.